Tack så mycket

2010-06-17 @ 00:03:45
Tack för all positiv respons. Jag är verkligen jätteglad att det finns personer som är stolta över sig själva och sina kroppar, även om många har små komplex. Oavsett vilken form kroppen har, är det en vacker kropp. Skönheten ligger i betraktarens öga. Något man tycker illa om hos sig själv, kan tyckas iögonfallande hos en annan.

Härligt med era peppande kommentarer till varandra. Komplimanger är tyvärr en bristvara i dagens samhälle. Och killar, ni är förstås också välkomna att delta! Är dock medveten om tjejers/kvinnors majoritet i bloggvärlden.

Reglerna för att delta i detta bloggprojekt är enkla:

1. Skicka ett mail till [email protected] med två bilder. Den ena för publicering på bloggen, den andra där du håller en lapp där det står ditt namn och "Toppkropp" (denna publiceras alltså inte), så att jag vet att det är DU på bilden. Du måste ha minst trosor/kalsonger på dig på bilden, men får gärna vara fullt påklädd om du vill det. Välj vad som känns bäst för dig.

2. Redigera bort ditt huvud/ansikte - annars kan jag göra det åt dig - bilderna måste vara anonyma.

3. Skriv ner din ålder, längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om din egen syn på din kropp. Berätta gärna vad du är nöjd/stolt över och/eller om du har något tips för hur man får bättre självkänsla och trivs med sig själv.

Vill du inte visa bild, men har åsikter och tips om självkänsla och kroppssyn, maila mig och be om en intervju.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig blogg! Den ska jag följa.

2010-06-17 @ 13:59:40     URL: http://goastray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0