"Trots det så googlar jag "hur man spyr lättast" "

2010-06-21 @ 10:34:46


Ålder: 15
Vikt: 59 kg
Längd: 169 cm
BMI: 20,7 (normalvikt)

 
"Jag är väldigt kluven vad det gäller min kropp. Ena dagen är jag otroligt nöjd, medans jag den andra dagen hittar fel och brister överallt. Min största diss på min kropp är mina vader/ben overall. Jag gillar verkligen inte hur mina ben är formade. Korta men trots det lite småtjocka. Det jag tycker bäst om på min kropp är min rumpa och min mage. Det syns kanske inte på bilden men det är min rumpa jag får mest komplimanger för och min mage kan jag verkligen inte klaga på. Jag älskar min kropp och är väldigt glad för det jag har. Trots det så googlar jag "hur man spyr lättast" "hur man spyr utan ljud" osv de dagarna jag mår som sämst över min kropp. Jag har aldrig haft anorexia som tur var men jag är så orolig att hamna i den situationen och det vill jag verkligen verkligen inte.."

Kommentarer
Postat av: ladymuffin

superfin kropp ju (:

2010-06-21 @ 11:29:08     URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: Annelie

Nej tjejen, du får bara inte tänka såna tankar om att kräkas. Då kan bullimin lura runt hörnet. tro mig du är jättefin!!!

2010-06-21 @ 13:43:28
Postat av: nina

Blir ledsen när jag läser sånt! Hatar att media har förstör synen på kroppar och gör att tjejer och killar mår dåligt fast dom inte behöver det!

Absolut inget fel på din kropp!

2010-06-21 @ 19:37:24     URL: http://amelsnina.blogg.se/
Postat av: malin

synd att bloggen inte är så stor ännu, men den skulle lyckas bra med fler läsare. Ni skulle kunna försöka samarbeta med blondinbella, hon är ju så mån om bra självkänsla och skulle kunna få upp ögon för din blogg.



P.S. många är rädda för lite att ta i på kroppen men glöm inte att killar vill ha tjejer de kan ta på, de vill inte känna på skelett i sängen D.S. :p

2010-06-22 @ 01:42:21
Postat av: sara

jag tycker att din blogg är helt superbra, den höjer faktiskt allas självförtroende! superbra ide! måste tipsa om dej till falsksanning;)

2010-06-22 @ 10:32:15     URL: http://smountassir.webblogg.se/
Postat av: pia

Jättefin kropp! Speciellt benen! :)

2010-07-07 @ 16:31:56     URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0