"Man vinner ingenting på att tänka negativt om sig själv!"

2010-07-01 @ 21:04:38


Ålder: 25
Längd: 165 cm
Vikt: 57 kg
BMI: 20,9 (normalvikt)

 
"Hur jag ser på min kropp varierar väldigt mycket. Vissa dagar gillar jag den starkt medan jag vissa andra dagar irriterar mig fruktansvärt. Ofta har jag ballongmage och det är verkligen inte kul. Man tänker sig att andra kanske tror att jag är gravid vissa dagar, jag vet faktiskt inte. Dessutom hatar jag mina höfter, tycker de är alldeles för stora jämfört med hur min kropp ser ut i övrigt, eftersom jag har ganska smal midja, små bröst och smala ben. Dock har jag på senaste tiden lärt mig att acceptera mig själv mer och mer, kanske kan bero på att jag har börjat träna och fått upp mina ögon för att det faktiskt inte finns några problem med min kropp egentligen. Man vinner ingenting på att tänka negativt om sig själv!"

Kommentarer
Postat av: Josie

Jag kan känna igen mig i det där med träningen. Ända sedan jag har börjat träna så har jag tyckt om min kropp mer och mer. Det negativa har börjat försvinna och man ser det positiva med sin kropp!

2010-07-02 @ 17:58:26     URL: http://josilicious.blogg.se/
Postat av: LIENE

Håller med:)

2010-07-03 @ 15:03:01     URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0