"Jag tycker det är finast när man är lite mullig"

2010-07-13 @ 11:51:44



Ålder: 14
Längd: 166
Vikt: 46
BMI: 16.7 (=undervikt)

  
"Jag ville alltid gå upp när jag var yngre , jag åt feta saker osvosv.
jag gick knappt upp ett gram ! Fast det resulterade att jag blev socerkberoende,
försöker träna bort det och det går ganska bra :)
Jag tycker att det är finast när man är lite mullig , skulle inte bli sur direkt om jag gick upp till ca 50-53 kg..
Det jag minst tycker om på min kropp är nog mina bröst , skulle vilja att dem gick upp till b kupa iallafall , haha
Jättemånga kommenterar min kropp på olika sätt , att den är fin osv , sen finns det folk som alltid frågar " får du ingen mat hemma eller " eller " ät mer " , jag kan tyvär inte rå för att jag har snabb ämnesomsättning , men det är jag glad för !"


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hoppas att du inte menar att du skulle vara mullig om du vägde 50-53 kilo?

2010-07-13 @ 17:47:46     URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0