Klurigt med blogg beroende av stor läsarskara

2010-06-20 @ 14:40:03
Vill bara säga att bristen på bilder beror helt enkelt på att jag inte har fler klara för publicering just nu. Så att ni inte tror att bloggen är på väg att försvinna.

Är övertygd om att det finns intresse där ute för detta bloggprojekt, men bloggen är inte direkt känd. Det enda sättet för denna blogg kan bli uppmrksammad på är genom s.k. "spamkommentarer" till folk, men detta är tidskrävande och känns inte helt "värdigt". Men jag hoppas hur som helst att jag får tid över för att uppmärksamma bloggen i veckan som kommer. Tills dess - skicka gärna in bilder.


Kommentarer
Postat av: nina

lägger in en länk på min blogg och hoppas att någon hittar in hit! GRYM BLOGG!

2010-06-20 @ 18:32:25     URL: http://amelsnina.blogg.se/
Postat av: rania

grym blogg.

2010-06-20 @ 21:35:21     URL: http://ranias.blogg.se/
Postat av: Anonym

då får vi läsare hjälpa dig för det här är ett GRYMT projekt! kanske rent av skickar en bild på mig själv, men vågar nog inte...

2010-07-07 @ 11:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0