Vill DU synas här?

2010-06-01 @ 13:59:43
Är du intresserad av att synas med din bild här, vill jag att du mailar till: [email protected]

Du skickar med två bilder på dig själv. Den ena som du vill ska publiceras på bloggen, den andra som identifikation. På den vill jag att du håller upp en lapp där det står "TOPPKROPP" samt ditt för- och efternamn. Detta för att jag ska veta att det verkligen är du. Du kan välja att själv beskära/redigera din bild så att ansiktet inte syns, eller be mig att göra det. Hur lättklädd du vill vara avgör du själv. Trosor/kalsonger är dock minimum. Alla bilder som visas kommer att vara anonyma.

I ditt mail skriver du längd, vikt och ditt BMI (mått är frivilligt) och även en kort kommentar som kan publiceras med bilden, om du vill det.

Ditt BMI kan du räkna ut här



Bildkälla: http://content.expressen.se/blog/63/09/42/
fimpanu/images/gr%F6nt%20hav.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0